O firmě | Kontakty | Povedlo se | Kariéra | Podpora | Youtube

× Facebook Sledujte nás na Facebooku Vyplatí se to ;-)

Úvodní stranaČlánky › Systém správy dokumentů (SSD) pro příspěvkové organizace Olomouckého kraje

Systém správy dokumentů (SSD) pro příspěvkové organizace Olomouckého kraje

Zveřejněno: 28.04.2010

 V období od ledna do března roku 2010 jsme ve spolupráci s Olomouckým krajem úspěšně nasadili spisovou službu GORDIC® na příspěvkových organizacích.

Jednalo se o příspěvkové organizace z oblastí sociálních služeb, kultury, zdravotnictví, základních a mateřských škol, středních škol a školství obecně.

Spisová služba pro příspěvkové organizace

Modul SSD zajišťuje základní funkčnost spisové služby (podání dokumentu, jeho evidence, odeslání, vložení do spisu, vyřízení a uložení (archivace) do spisovny. Napojení SSD na datovou schránku dané organizace umožňuje pohodlně pracovat s datovými zprávami a archivovat je.

Spisová služba SSD je hostovaná aplikace pro příspěvkové organizace a menší subjekty (obce, firmy…), které potřebují pracovat s datovými schránkami, či vést spisovou agendu. Data jsou uložena na zálohovaných serverech („bezpečné úložiště“).

Do spisové služby organizace přistupují prostřednictvím webového prohlížeče, veškeré aplikace jsou umístěny na serverech Olomouckého kraje a odpadá tak instalace a správa SW na počítačích organizace.

Tomáš WinigeChcete také spisovou službu pro vaši příspěvkovou organizaci?

Kontaktujte specialistu na spisovou službu Tomáše Winigeho - tel. 583 430 311, 776 667 949, e-mail: tomas.winige@asi.cz

Autor:

Ing. Zdeněk Kindl

Ředitel společnosti. Ŕídí firemní procesy, rozvoj lidských zdrojů, marketingový mix. Vykonává funkci compliance manažera.

tel. 602564366, email: zdenek.kindl@asi.cz