O firmě | Kontakty | Povedlo se | Kariéra | Podpora | Youtube

× Facebook Sledujte nás na Facebooku Vyplatí se to ;-)

Úvodní stranaČlánky › Poskytování služeb telefonické podpory

Poskytování služeb telefonické podpory

Zveřejněno: 22.03.2019

Služba telefonické podpory je poskytována v tomto rozsahu:

  • Pouze k aktuálním verzím programů
  • Délka hovoru je nastavena na maximálně 10 minut bez použití vzdáleného přístupu

Telefonická podpora zdarma nenahrazuje školení, implementační zákroky a individuální konzultace poskytované pomocí vzdáleného přístupu. Pokud pracovník zákaznické linky usoudí, že čas nutný na vyřešení dotazů bude delší nebo se předmět hovoru vymyká svým obsahem běžnému poradenství, nabídne zákazníkovi jiný (zpoplatněný) způsob podpory jako např. vzdálený přístup nebo individuální zásah v místě organizace. 

Opatření směřuje k urychlení provozu na zákaznické lince,  k uspokojení většího počtu volajících zákazníků a zvýšení kvality poskytovaných služeb.

Služba je poskytována na zákaznické lince +420 583 430 311 v pracovní dny v době od 8:00 do 15:00 hod.

Mimo uvedenou pracovní dobu nebo pro písemné zaevidování Vašeho požadavku využijte odkaz Podpora /  Vzdálená plocha.

Autor:

Ing. Zdeněk Kindl

Ředitel společnosti. Ŕídí firemní procesy, rozvoj lidských zdrojů, marketingový mix. Vykonává funkci compliance manažera.

tel. 602564366, email: zdenek.kindl@asi.cz