O firmě | Kontakty | Společenská odpovědnost | Kariéra | Podpora | Fotogalerie

Úvodní stranaČlánky › Elektronické podepisování a schvalování dokumentů vedoucími pracovníky úřadu

Elektronické podepisování a schvalování dokumentů vedoucími pracovníky úřadu

Zveřejněno: 05.06.2015

Chce Vaše vedení mít přehled o dokumentech pořízených v rámci elektronické spisové služby?

Chce vedení tyto dokumenty validovat bez nutnosti pracovat s elektronickou spisovou službou? Pokud jste odpověděli ano, tak následující řádky jsou určeny právě pro Vás. Strmý nárůst počtu digitálních dokumentů v souvislosti s používáním datových schránek a nástupem elektronické fakturace s sebou přináší zvýšenou potřebu schvalování a podepisování dokumentů v digitální formě. Modul Elektronická podpisová kniha (EPK) má za cíl zajistit obvyklé pracovní postupy při posouzení a schvalování dokumentů.

 

 Základní funkce modulu

  • Jednoduchá tvorba žádosti o posouzení/schválení
  • Finalizace dokumentu před posouzením/schválením
  • Jednoduché posouzení/schválení pro vedoucí pracovníky
  • Dohledatelné poznámky, komentáře a kroky procesu

 

Vedoucí pracovník si může prostřednictvím modulu EPK digitální dokumenty prohlédnout, a pak je buď jednotlivě nebo hromadně schválit a podepsat nebo naopak zamítnout. V případě, že vedoucí pracovník neschválí dokument, může připojit komentář, proč nebyla žádost vyřízena a vrátí tuto žádost referentovi. Dokumenty schválené, podepsané resp. zamítnuté a vrácené k přepracování, se v příslušných přehledech vrací zpět předkladateli do běžného pracovního prostředí elektronické spisové služby. V případě zájmu o detailnější informace nás neváhejte kontaktovat.  

Zdroj: www.gordic.cz

Fotky:

Autor:

Mgr. Jaromír Filip

Spisová služba, ECDL

Univerzální lektor schopný jedním dechem fundovaně vysvětlit vše od Spisové služby (SSD, SSL) a její metodiky, přes agendy navázané na spisovou službu (Czech POINT, základní registry, ...) až po ECDL školení a testy.

Energetika
Ubytování a turistika