O firmě | Kontakty | Povedlo se | Kariéra | Podpora | Youtube

× Facebook Sledujte nás na Facebooku Vyplatí se to ;-)

Úvodní stranaPovedlo se › USN - zkušenosti s implementací s modulem usnesení a úkoly

USN - zkušenosti s implementací s modulem usnesení a úkoly

30.04.2019

Modul USN usnesení a porady slouží ke kompletnímu zpracovávání veškerých podkladových materiálů pro porady, komise, radu měst a obcí a zastupitelstev. Samozřejmostí je distribuce těchto materiálů všem dotčeným osobám a výsledné zpracování a ukončení jednání.

Ze zkušeností s implementací tohoto modulu je jasně daný postup implementace a sběru materiálu.

V prvé řadě je důležité si jasně říci, které porady a jednání budou v modulu zpracovávány, a které osoby budou daná jednání řídit, chystat a dále zpracovávat a doplňovat materiály pro jednání. U jednotlivých porad a jednání se dále musí nastavit znění jednotlivých výroků, které se poté zobrazují jako návrh usnesení. Číslo usnesení se taktéž generuje z přednastavených hodnot. Takhle by se dalo pokračovat dále ve výčtu dalších a dalších důležitých nastaveních tohoto modulu.

Každé jednání má svůj jasný řád a program, proto i příprava těchto materiálů by měla mít stejný princip a všechny zainteresování osoby, které jsou pověřeny přípravou a sběrem materiálů, by měly dodržovat určitá pravidla, která jim hlavní správce (který mimo jiné dané jednání zakládá) určí.

Jedná se především o plnění termínu, do kdy bude dané jednání otevřené pro sběr podkladů a v neposlední řadě plnění termínů úkolů, které vyplynou z daných jednání a porad.

Ke kontrole těchto termínů nám slouží napojení na modul UKO – úkoly, kde každý pracovník vidí svůj seznam úkolů, které má vyřídit, které má splněny a případně které zadal.

Ze zkušeností s implementací jasně vyplývá, že je velice důležité si hned na začátku říci, co od daného modulu očekává zákazník, jaké výstupy se budou z modulu tvořit a tisknout. Modul USN disponuje mnoha funkcemi, které se nastavují dle potřeb daného zákazníka. Modul umí komunikovat i s hlasovacími zařízeními a spisovou službou Gordic, což nám zaručuje, že při zakládání jednání se nám vytváří spis, do kterého jsou postupně vkládány veškeré body programu včetně materiálů a příloh.

Zde vyjmenované zkušenosti a požadavky na pořízení USN je opravdu pouhý zlomek toho, co vše je nutné před implementací vytvořit a jasně vytyčit pravidla fungování modulu a jeho napojení na ostatní modulu GORDIC GINIS.

Pokud byste tento modul rádi viděli a seznámili se s ním, prosím o zkontaktování a rád Vás s tímto modulem seznámím.

Fotky:

Autor:

Ing. Tomáš Appl

Účetnictví, mzdy, ECDL

ECDL tester, který Vám pomůže s efektivním zvládnutím GORDIC programů (Daně, dávky a poplatky, Mzdy a personalistika a Účetnictví).

Napsali o nás
Investor
Sponzorujeme
Zaměstnanci
Akce se zákazníky
Reference
Firemní kultura
Společenská odpovědnost