Význam vzdálených servisních kontrol


28.12.2020

Zákazníci, mající s naší firmou servisní smlouvu už ví, že vždy ke konci kalendářního měsíce provádíme servisní kontroly.

Servisní kontrola spočívá v dohledu nad jejich serverem nebo i jen samotným počítačem na malém úřadě. Na serverech i na některých osobních počítačích kontrolujeme, zda se neustále provádí automatické pravidelné zálohy předem odsouhlasených důležitých dat, zda se provádí automatické systémové aktualizace i aktualizace antivirových programů. Zda tato zařízení nevykazují nějaké kritické chyby. To vše, spolu se snímky obrazovek, uvádíme v souhrnné měsíční zprávě, kterou zákazník každý měsíc obdrží E-mailem. Zákazník, který nemá svého IT pracovníka, tak má přehled o stavu serveru nebo počítače a má zároveň jistotu, že se jim o tato zařízení někdo stará.


Fotky:


Autor:

Bc. Tomáš Winige

Produkt specialista, servisní technik který Vás zároveň poučí i o registrech využívaných na obcích a městech (registr obyvatel, nemovitotí a matrikou).