Kariera

Úvodní stranaKariéra › Zlepšujeme naše obchodní činnosti na externím workshopu


Zlepšujeme naše obchodní činnosti na externím workshopu

19.09.2019


 Dne 19.9.2019 až 20.9.2019 jsme se účastnili dvoudeního školení pro zlepšení našich obchodních činností.

CÍLE WORKSHOPU
- hledat příležitosti / problémy, které má zákazník
- umět je vytěžit na obchodní případ
- komunikovat v hierarchické úrovni firmy s lidmi, kteří rozhodují (ne s těmi, kteří jsou mi blíže)
 

OSNOVA WORKSHOPU Zjištění očekávání účastníků, rekapitulace očekávání s ohledem na možnosti připraveného workshopu a dohoda na programu Úvodní diskuze o situaci (problému)

- co nám nejvíce překáží v dosahování výsledků
- co by mělo být na konci úspěšného řešení
- analogie z praxe
- shoda na zadání Jak najdu příležitosti / problémy, které má zákazník?
- práce ve skupinách - prezentace výstupů
- diskuze a oponentura
- shoda / definování výstupů Jak vytěžím příležitosti a problémy na obchodní případ?
- práce ve skupinách
- prezentace výstupů
- diskuze a oponentura
- shoda / definování výstupů Jak identifikuji lidi, kteří rozhodují? A jak s nimi navážu kontakt?
- práce ve skupinách
- prezentace výstupů
- diskuze a oponentura
- shoda / definování výstupů


Fotky:


Autor:

Jiří Ferbínek

Účetnictví

Odborník na ekonomická témata (Účetnictví, Pomocný analytický přehled, Evidence majetku - GINIS), kterým se věnuje již více než 12 let. Má bohaté zkušenosti s malými i velkými organizacemi.